1) VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
Tyto všeobecné obchodní podmínky společnosti Epocha s.r.o. IČ: 26723794 se sídlem Kaprova 12/40, Praha 1 - Staré Město, 110 00, zapsané v OR u Měst. soudu v Praze, oddíl C, vložka 89682 (dále jen „prodávající“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi prodávajícím a jinou osobou (dále jen „kupující“) vzniklé na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod provozuje prodávající na webové stránce umístěné na internetové adrese www.epocha.cz. Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů.
Kupujícím je osoba, která si objedná knihy, audioknihy nebo jiné zboží (dále jen „zboží“) z internetového obchodu prodávajícího. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které nejsou těmito obchodními podmínkami upravené, zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem.
2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB – KUPNÍ SMLOUVA
Předmětem kupní smlouvy je zboží uvedené v objednávce. Podmínkou pro naplnění platnosti objednávky je vyplnění požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři.
Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o kupujícím, jeho adresu, telefon a e-mail, objednávaném zboží, způsobu úhrady, kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“). Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje potvrzení objednávky prodávajícím.
3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Potvrzení objednávky s termínem jejího vyřízení je zasíláno automaticky e-mailem.
4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou objednávku lze zrušit bez udání důvodu nejpozději následující den po jejím odeslání, a to telefonicky na čísle 224 810 353, či e-mailem na . Pro zrušení objednávky je třeba uvést jméno, e-mail, číslo objednávky a popis objednaného zboží či služby.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku kupujícího v případě mimořádných událostí.
5) CENA A ZPŮSOB PLATBY
Prodávající akceptuje tyto platební podmínky, podle kterých může kupující zaplatit následujícími způsoby: dobírka, platba při převzetí na odběrném místě, platba platební kartou, platba převodem.
Všechny ceny uvedené v internetovém obchodě jsou uvedeny s DPH a jsou koncové. Veškeré ceny včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob.
Při změně cen platí cena, která byla uvedena, když kupující zboží objednal.
Slevový kód poskytnutý v rámci speciální reklamní akce (e-mail, inzerce apod.) je možné uplatnit v souladu s jeho pravidly v průběhu objednávkového procesu. Sleva je vždy poskytována z běžné ceny nabízeného zboží. V jedné objednávce lze uplatnit pouze jeden slevový kupon. Slevy nelze kombinovat s jinými aktuálně poskytovanými slevami a akcemi e-shopu. Slevy a slevové kupony nelze využít na nákup dárkových poukazů.
6) DODÁNÍ ZBOŽÍ A DODACÍ PODMÍNKY
Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou kupující stanovil v objednávce. Objednané zboží bude dodáno dle jeho dostupnosti a kapacitních možností prodávajícího.
Kupující je povinen si objednané zboží převzít od přepravce zboží. V případě, že se zboží vrátí zpět prodávajícímu, bude prodávající o této skutečnosti informovat kupujícího. Kupující má právo požadovat opětovné zaslání zboží. Pokud však k vrácení zboží došlo chybou na straně kupujícího, to zn., že kupující zboží nepřevzal zboží od přepravce nebo uvedl v objednávce chybnou adresu a požaduje opětovné zaslání zboží, má prodávající právo požadovat náklady na novou dopravu zboží.
V případě, že se vyskytnou jakékoliv problémy s doručením zásilky, případně nebyla-li zásilka doručena kupujícímu vůbec, může kupující kontaktovat prodávajícího telefonicky na čísle 224 810 353, či e-mailem na .
Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat, že je obal zboží neporušený. V případě, že kupující zjistí závady, oznámí toto přepravci. Kupující není povinen zboží převzít, jedná-li se o poškození obalu většího rozsahu.
Součástí dodávky je řádný daňový doklad.
Kupující se může s podrobnými informacemi týkajícími se způsobů dodání seznámit na webové stránce www.epocha.cz v sekci „dodací podmínky“.
7) EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Uvedené se týká pouze případů podléhajících EET.
Kupující uzavřením kupní smlouvy souhlasí se zasláním EET účtenky v elektronické podobě.
8) VÝMĚNA ZBOŽÍ
Kupující může nepoužité a nepoškozené zboží vyměnit za jiný druh zboží. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na adresu prodávajícího. Náklady spojené s výměnou zboží nese kupující.
9) ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
Kupující má ze zákona právo odstoupit do 14 dnů od kupní smlouvy. V takovém případě vrátí kupující nepoužité a nepoškozené zboží na svoje náklady prodávajícímu, který kupujícímu vystaví a uhradí opravný daňový doklad (dobropis) ve výši hodnoty zboží bez dopravních nákladů nebo poskytnutých bonusů (např. dárek k nákupu).
Při odstoupení od smlouvy je třeba zároveň kontaktovat prodávajícího telefonicky na čísle 224 810 353, či e-mailem na .
10) REKLAMACE
Reklamace zboží je možná v případě poškozené zásilky, poškozeného nebo vadného zboží nebo chybně dodaného zboží.
Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Vady a poškození je pak kupující povinen neprodleně hlásit prodávajícímu, a to kontaktováním prodávajícího e-mailem na .
Reklamaci vyřizuje prodávající individuální dohodou s kupujícím a v souladu s platným právním řádem.
Kupující musí prodávajícího o reklamaci informovat písemně e-mailem na . Kupující dále zašle zboží (ne na dobírku) na adresu prodávajícího, do zásilky uvede důvod reklamace, svou adresu, číslo objednávky a doklad o nabytí zboží od prodávajícího. Bude-li kupující požadovat náhradu nákladů za poštovné, které vznikly při řešení reklamace (doprava zboží zpět na sklad), je třeba zaslat na email dodatečně kopii podacího lístku s informacemi o reklamaci.
Prodávající reklamaci vyřídí nejpozději do 14 dnů od přijetí reklamace, resp. od převzetí reklamovaného zboží.
11) ZÁRUKA
Na všechno zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady zboží.
Záruku nelze uplatnit:
- a) Na poškození zboží vzniklé jeho běžným používáním.
- b) Při nesprávným použití zboží.
- c) V případě nesprávného skladování zboží.